Serviciul Cabinet este structura de specialitate a Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti care asigură activitatea de relaționare inter/intrainstituțională, secretariat și relații cu publicul, sinteză și cabinete, precum și managementul situațiilor excepționale. 

De asemenea, serviciul are în coordonare Compartimentul de Protecţie a Datelor cu Caracter Personal, structura de specialitate care verifică legalitatea colectării, stocării și comunicării datelor cu caracter personal de către subunitățile din structura organizatorică a Poliției Capitalei.

Serviciul Cabinet are următoarele atribuții principale:

- întocmeşte documentele de planificare cu obiectivele şi direcţiile de acţiune ale Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti;

- realizează cadrul normativ intern, de ordin general, în conformitate cu obiectivele stabilite de echipa managerială;

- stabileşte circuitul documentelor şi asigură fluxul acestora la nivelul instituţiei;

- asigură activitatea de registratură, transport corespondență și relaţii cu publicul, la nivelul Poliţiei Capitalei;

- organizează şi coordonează activitatea de primire, examinare, repartizare şi soluţionare a petiţiilor şi de primire în audienţă a cetăţenilor, de către conducerea Poliției Capitalei;

- participă la activităţi de cooperare cu celelalte structuri cu atribuţii în domeniul apărării şi securităţii naţionale;

- asigură managementul situaţiilor excepţionale.